Wednesday 29 November 2017

#PAU2017 Najib Akan Palu Gendang Perang


Minggu hadapan, pada 5hb Disember , hari yang di nanti akan tiba, ia itu hari berhimpun nya ahli ahli serta “orang orang” UMNO pada persidangan Agung nya.
Persidangan yang di kira ibu kepada segala persidangan kerana ia di adakan ketika PRU14 semakin hampir.
Jika beberapa tahun lalu Presiden UMNO melaungkan slogan “No Retreat No Surrender” di hadapan musuh dalaman  parti yang kemudian nya keluar sendiri dari parti seperti Tun Mahathir dan mereka yang enggan keluar parti sehingga terpaksa di terajang keluar ia itu Tan Sri Muhyiddin , Mukhriz Mahathir dan Shafie Apdal , tahun ini lain slogan nya.
Ketua Penerangan UMNO , Tan Sri Annuar Musa beberapa hari lalu menyatakan pada himpunan UMNO kali ini ahli ahli UMNO mesti menanam mentaliti Menang , maka ia amat sesuai sekali dan tepat masa nya memandangkan PRU yang akan datang.
Presiden UMNO Datuk Seri Najib di jangka kan akan memalu gendang perang dan akan menyemarak kan  “mode” menyerang serta berperang.
Perhimpunan UMNO kali ini sangat penting atas sebab hanya tinggal UMNO sahaja parti mutlak milik orang Melayu Islam yang masih menolak LBGT, Liberalisma serta penodaan kalimah Allah.
Parti parti lain , akibat takut kehilangan undi dan takut jadi tidak popular kepada bangsa kafir telah pun sujud kepada tekanan pihak beragenda.
Orang Melayu tiada pilihan lain.
Pada kenyataan Datuk Seri Najib ketika berucap di perasmian UMNO bahagian Parit , Perak beberapa bulan lalu telah pun bertanya kepada orang Melayu , mereka ada pilihan lain kah selain UMNO?
Ada kah mereka mahu  berkongsi parti dengan orang kafir lalu terpaksa menjaga hati lalu meluluskan dan setuju sahaja akan kehendak mereka?
Orang bukan Islam selain berkongsi parti dengan orang Melayu mereka juga ada parti sendiri yang berpaksi kaum mereka.
Orang Melayu cuma ada UMNO sahaja.
PKR parti berkongsi dan akur kepada kafir DAP , PAN parti milik DAP dan Pribumi bakal  berkubur dan akur kepada DAP dan PAS masih tidak menentu.
Atas sebab itu orang Melayu Islam dalam Pakatan Harapan sujud kepada NGO LGBT serta akur kepada Pesta Arak kerana  berkongsi parti dan takut kehilangan undi.
PAU2017 kali ini ada lah terpenting kerana pihak bukan Islam mahu menawan orang Melayu Islam dengan menggunakan orang Islam yang tiada maruah sebagai alat mereka.
Maka , atas sebab ini dan beberapa sebab lain , Presiden UMNO di jangka kan akan memalu gendang perang dan membangkit kan semangat juang kental kepada ahli ahli ya.
Ia  bukan  berkenaan survival Datuk Seri Najib atau pun UMNO , ia ada lah survival orang Melayu Islam.
Bukan sahaja hal ahli bahkan orang Melayu yang ramai juga menumpang kekuatan UMNO untuk kebaikan kehidupan mereka.
Tiada pemimpin melayu dalam Pakatan Harapan yang boleh di harap jika Melayu dan Islam di apa apa kan.
Ini bukan cakap politik kosong, tapi sila lah beri tahu , jika ada , siapakah pemimpin Melayu dalam Pakatan Harapan yang boleh bangkit melawan Lim Kit Siang atau Lim Guan Eng apabila mereka membuat keputusan yang tidak menyebelahi Melayu dan Islam.
Ini fakta. Semua pemimpin Melayu dalam Pakatan Harapan takut , bacul dan tidak berani melawan LKS dan LGE ketika mereka belum  berkuasa di pusat pun.
Tun Mahathir pula akibat taksub dengan agenda peribadi akan setuju apa sahaja demi mahu sokongan DAP.
Malah ketika Melayu di “Puki***” oleh Nga Kor Meng pun tiada melayu dalam PH berani menegur.
Maka jelas lah survival orang Melayu serta agama Islam yang menjadi anutan mereka amat bergantung kepada kekuatan UMNO.
Dan nyata sekali PAU2017 akan saksikan Presiden parti melayu Datuk Seri Najib memalu gendang perang dengan di iringi semangat juang mempertahan kan serangan puak kafir DAP dan barua Melayu nya.

No comments:

Post a Comment